Кошик
17 відгуків
+380975592727
+380994120910
+380975592727
Агро-клуб
  • picture 1
  • picture 2
  • picture 3
  • picture 4

Мотоцикл 200 куб. з безкоштовною доставкою SPARK SP 200R-25i

В наявностіКод: 149346

28 059 грн.

27 681 грн.

Мотоцикл 200 куб. з безкоштовною доставкою SPARK SP 200R-25i
Мотоцикл 200 куб. з безкоштовною доставкою SPARK SP 200R-25i
27 681 грн.28 059 грн.
В наявності
Купити
Зателефонуйте мені
  • +380 показати номер +380975592727 отдел продаж
  • +380994120910 отдел продаж
  • +380975592727 отдел продаж
Зателефонуйте мені
  • +380 показати номер +380975592727 отдел продаж
  • +380994120910 отдел продаж
  • +380975592727 отдел продаж
  • +380975592727отдел продаж
    +380994120910отдел продаж
    +380975592727отдел продаж
    Николай
    УкраїнаДніпропетровська областьДніпроулица Надежды Алексеенко 74
    097-559-27-27
  • Умови повернення та обміну

    Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.

    Терміни повернення

    Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

    Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

    Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, у разі:

    • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
    • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
    • збережені всі ярлики і заводське маркування;
    • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
  
  
  
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Мотоцикл SPARK SP200R-25I: новинка 2020 р.

ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ - червоний, синій, чорний, помаранчевий

01-=титул-min

SPARK SP200R-25I – одна з головних моделей в лінійці універсальних легких дорожніх мотоциклів SPARK.
В оновленій версії 2018 року цей мотоцикл отримав цілий ряд корисних конструктивних удосконалень, а також покращений дизайн. Переглянута комплектація і обладнання, як кажуть, все, що треба, і нічого зайвого.
Але в цілому він так і залишився солідним добрим 200-кубовим класичним двухместником «на кожен день», який однаково впевнено почуває себе як на міському асфальті, так і на грунтовій дорозі. Він все так само надійний, витривалий, економічний і, що важливо в наш час, – цілком доступний за ціною.

Колірна гамма

02=цвет_бф-min

Нова версія SPARK SP200R-25I пропонується в шести варіантах колірного оформлення:
чорному, червоному, синьому, блакитному, зеленому, білому, помаранчевий.

Спортивний спосіб

03-=профіль-правий-min

Стильний лаконічний дизайн бензобака в поєднанні з піднятою і злегка скошеної вперед лінією пасажирського сидіння надають мотоциклу явну схожість з його спортивними побратимами більш високого класу.

bak_obtakatel_fara

Це відчуття посилюється обтічним вітровим щитком з фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щиток переднього колеса, подовженим заднім крилом. Завершується спортивний спосіб великим заднім ліхтарем динамічної форми, вбудованим в обтічник сидіння.

10-=сидіння-min

Примітно, що пасажирське сидіння у SPARK SP200R-25i повноцінне, не вкорочене, а невеликий задній багажник зручно використовувати в якості пасажирських ручок.

Повна вантажопідйомність мотоцикла становить 150 кг (при власній масі 117 кг), що впритул наближає його до машин середнього дорожнього класу. Ну і, природно, видовжене заднє крило чудово захищає від летить з колеса бруду і сам мотоцикл, і пасажира.

Функціональна оптика

У SPARK SP200R-25i передні і задні покажчики поворотів встановлені на еластичних власників і абсолютно травмобезопасності. До того ж вони однакові, а значить – взаємозамінні.
Передня фара оснащена стандартною 12-вольтової лампою розжарювання з перемиканням ниток «ближнє/дальнє», а також окремою лампочкою для підсвічування.
Скло фари повністю прозоро, розсіювання відбувається за рахунок многосегментного відбивача. Таке рішення дозволило зберегти обтічний профіль, не втративши при цьому яскравість світлового потоку.

02=fara_povorotnik

Панель приладів: максимальна інформативність

01-=титул-min

За щитком обтічника SPARK SP200R-25i ховається нова електронно-механічна панель приладів. По дизайну і інформативності вона швидше автомобільна, ніж мотоциклетна. З боків розташовані великі, чудово читаються в будь-якій ситуації стрілочні спідометр і тахометр.
На спідометрі, як і годиться, два лічильника пробігу – загального і щоденного. Посередині панелі – блок світлодіодних індикаторів: нейтраль, включена передача КПП, покажчик палива, покажчик заряду АКБ, дальнє світло, поворотники.
А ще у цій панелі є три дуже корисних доповнення: стандартний USB-роз'єм для зарядки мобільних гаджетів, цифрові годинник і індикатор вхідного дзвінка на мобільний телефон («на ходу» в мотошоломі дзвінка можна і не почути).

Ергономіка

Говорячи про ергономіці SPARK SP200R-25I, варто зазначити три моменти.

По-перше, і пасажирські, і водійські підніжки з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну.

По-друге, дзеркала заднього виду закріплені на кронштейнах з підвищеною жорсткістю для зниження вібрації. Нова ергономічна форма дзеркал дає хороший огляд ззаду і не заважає дивитися вперед на дорогу.

По-третє, глушник закритий спеціальною накладкою, основна функція якої зовсім не декоративна: вона захищає ногу пасажира від можливого опіку.

ergonomix

Двигун і трансмісія

01-=титул-min

Двигун SPARK SP200R-25I – чудово зарекомендував себе 200-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML. Він розвиває потужність 13,2 л. с. (9,75 кВт) при 7500 об/хв.

Максимальний крутний момент – 7,0 Нм при 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км/год, а іноді і швидше. Запалювання електронне, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо − не етилований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла − напівсинтетична моторне класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.
 

transmisia

Трансмісія і ходова частина мають цілком класичну схему: ланцюговий привід з лівим розташуванням зірок, задня підвіска − маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска – перевернутого типу.

Коробка передач п'ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першою і другою передачами. Номер включеної передачі висвічується на панелі приладів. Механічне зчеплення, багатодискове. в масляній ванні. Передні гальма дисковий гідравлічний, задні – барабанні, механічний.

Нові регульовані газо-масляні амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку та ресивером забезпечують плавний хід і відмінну керованість при будь-якому завантаженні. Пятиспицевые колеса – легкі і міцні одночасно, – покращують динаміку розгону.

Витрата палива і сервіс

Поскольку этот мотоцикл не предназначен для дальних экспедиций и спортивных рекордов, 14-литрового топливного бака вполне достаточно, чтобы при среднем, расходе 3 литра на 100 км, проехать 460 км, не беспокоясь о поиске автозаправки. Но на всякий случай, аварийный запас имеется – достаточно переключить топливный кран в нужную позицию. 

Техническое обслуживание мотоцикла относительно простое, не требует дорогих специальных инструментов и материалов, может выполняться в мотомастерской или самостоятельно в гараже. То есть, SPARK SP200R-25I − неприхотливая и надежная «рабочая лошадка», но при этом – весьма удобная, резвая, маневренная и с отличным дизайном.

 

Двигатель

Тип одноцилиндровый бензиновый карбюраторный с верхним расположением клапанов
1-цилиндровый 4-тактный
Тип топлива неэтилированный бензин с октановым 
числом не ниже 92
Система охлаждения воздушная
Рабочий объем, см³ 200
Система пуска двигателя електричний стартер / кікстартера
Номінальна потужність, кВт 9,75 (при 7500 об/хв)
Коробка передач 4-ступінчаста
Електроживлення електронне, CDI

 

Основні параметри

Тип мотоцикла двомісний, дорожній
Максимальна швидкість, км/год 85
Обсяг паливного бака, л 8,0
Зчеплення механічне
Привід заднього колеса ланцюгова передача
Передні гальма барабанний механічний

Задні гальма

барабанний механічний
Розмір шин (передні / задні) 2,75-18 / 2,25-18
Вантажопідйомність, кг 150
Колісна база, мм 1240
Конструктивна маса, кг 117
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 2030х750х1130

 

Характеристики
Основні атрибути
Виробник   Spark
Країна виробник Китай
Тип Мотоцикл
Клас Новий
Об'єм двигуна   200 куб. см
Об'єм паливного бака 8 л
Витрата палива   2.8
Система запуску Електростартер і механічний стартер
Система вприскування палива Карбюратор  
Кількість циліндрів   1
Максимальна швидкість 85 км/год
Вага 117 кг
Охолодження двигуна Повітряне  
Клас мотоцикла Класик  
Потужність двигуна   12 л. с.
Головна передача Ланцюгова  
Розташування циліндрів Послідовне
Тактность двигуна   Чотиритактний
Стан Нове
Користувальницькі характеристики
Марка Spark
Модель sp200r-25i
Колесо заднє 3,25/18
Вантажопідйомність, кг 150
Колір чорний, червоний, синій
Колесо переднє 2,75/18
  • Ціна: 27 681 грн.