323 752 ₴
313 103 ₴
З трактором подається повний пакет документів для оформлення.
Час доставки 1-2 дні.
Найбільший вибір навісного обладнання.
Сучасний універсальний повнопривідний трактор ДТЗ 5354НРХ з колесами збільшеної ширини оснащений двигуном CF3B35T з робочим об’ємом 1909 см³ номінальною потужністю 35 к. c. (25,7 кВт), максимальний крутильний момент якого зміщений вбік низьких обертів колінвала. Це дає можливість виконувати за низьких та середніх обертів більшість стандартних операцій з обробки ґрунту, що потребують значного тягового зусилля, наприклад, оранку лемішним плугом. У такий спосіб, відчутно знижується знос двигуна і збільшується термін його служби. Крім того, завдяки великому запасу крутильного моменту зникає необхідність перемикання на нижчу передачу під час подолання короткочасних збільшених навантажень. Це сприяє збільшенню строку служби трансмісії, а також підвищує рівень комфортності роботи та знижує стомлюваність тракториста, що особливо помітно під час повнозмінного режиму праці.
В іншому конструкція трактора ДТЗ 5354НРХ аналогічна до конструкції добре відомого бестселера ДТЗ 5244НРХ.
Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дає змогу вибрати оптимальний режим роботи та швидко змінювати напрямок руху.
Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімний буксирний пристрій, гідравлічне рульове управління — усі вузли трактора розроблені та виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.
Конструктивні особливості робочого місця: унікальне просторе компонування, ергономічне розташування органів керування, невелике зусилля на керувальних органах забезпечують найвищий у своєму класі рівень комфорту для водія.
Конструктивні особливості:
Комплектація:
|
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Потужність | 35 к. с. |
Об'єм двигуна | 1909 куб. см |
Тип приводу коліс | Повний |
Колісна формула | 4×4 |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Колір | Синій |
Вага | 1480 кг |
Тип двигуна | Дизельний |
Блокування диференціалу | Так |
Наявність кабіни | Ні |
Тип підсилювача керма | Гідропідсилювач |
Кількість циліндрів | 3 |
Користувальницькі характеристики | |
Номінальне тягове зусилля, кН | 9,2 |
Гальма | на задніх колесах, дискові |
Номінальна витрата палива двигуна, г/кВт*год | ≤ 243 |
Об'єм двигуна, см3 | 2543.4 |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 650 |
Тип мастила в передньому мосту | Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне) |
Колія коліс, ммзадних | 1230 |
Габаритні розміри | 3550х1550х2445 |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Тип мастила в КПП і заднього мосту | Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне) |
Блокування заднього диференціалу | + |
Колія коліс, ммпередних | 1290 |
Номінальна витрата мастила в двигуні, г/кВт*год | 1,6 |
Мінімальний кліренс, мм | 370 |
Тип масла в двигуні | мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів |
Колісна база, мм | 1820 |
Роз'єм під причіп | + |
Об'єм картера двигуна, л | 6,0 |
Тип насосу гідравлічної системи | шестерний насос |
Дуга безпеки | - |
Діаметр циліндра / хід поршня, мм | 90 / 100 |
Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв | 2400 |
Об'єм системи охолодження двигуна, л | 14,0 |
Вал відбору потужності | задній, шлицевой |
Привід вентилятора системи охолодження | кліноременная передача |
Муфта зчеплення | суха, 2-дискова, постійно замкнутого типу |
Кількість гідравлічних виходів | 1 |
Об'єм картера КПП і заднього мосту, л | 25,0 |
Розмір шинпередних | 7,50-16 |
Число і розташування циліндрів | 4, вертикальне |
Об'єм картера переднього мосту, л | 5,0 |
Обсяг паливного бака, л | 36 |
Система запуску двигуна | електростартер |
Гідропідсилювач керма | + |
Компресор | - |
Швидкість руху, км/чвперед | 1,8-28,7 |
Сидіння з амортизатором | + |
Задні вантажі | + |
Розмір шинзадних | 11,2-28 |
Головна передача | пряма |
Лічильник мотогодин | + |