309 690 ₴
З трактором подається повний пакет документів для оформлення.
Час доставки 1-2 дні.
Найбільший вибір навісного обладнання.
Сучасний універсальний повнопривідний трактор ДТЗ 5354НРХ з колесами збільшеної ширини оснащений двигуном CF3B35T з робочим об’ємом 1909 см³ номінальною потужністю 35 к. c. (25,7 кВт), максимальний крутильний момент якого зміщений вбік низьких обертів колінвала. Це дає можливість виконувати за низьких та середніх обертів більшість стандартних операцій з обробки ґрунту, що потребують значного тягового зусилля, наприклад, оранку лемішним плугом. У такий спосіб, відчутно знижується знос двигуна і збільшується термін його служби. Крім того, завдяки великому запасу крутильного моменту зникає необхідність перемикання на нижчу передачу під час подолання короткочасних збільшених навантажень. Це сприяє збільшенню строку служби трансмісії, а також підвищує рівень комфортності роботи та знижує стомлюваність тракториста, що особливо помітно під час повнозмінного режиму праці.
В іншому конструкція трактора ДТЗ 5354НРХ аналогічна до конструкції добре відомого бестселера ДТЗ 5244НРХ.
Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дає змогу вибрати оптимальний режим роботи та швидко змінювати напрямок руху.
Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімний буксирний пристрій, гідравлічне рульове управління — усі вузли трактора розроблені та виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.
Конструктивні особливості робочого місця: унікальне просторе компонування, ергономічне розташування органів керування, невелике зусилля на керувальних органах забезпечують найвищий у своєму класі рівень комфорту для водія.
Конструктивні особливості:
Комплектація:
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 35 (25,7) |
Колісна формула | 4×4 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 7,3 |
Рульове управління | гідрооб’ємне |
Формула перемикання передач | (3×3)+(3×3) |
Муфта зчеплення | однодискова, пелюсткова |
Кабіна | – |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3300×1470×2050 |
Експлуатаційна маса, кг | 1480 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | CF3B35T |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
Об'єм двигуна, см³ | 1909 |
Турбонадув | – |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2300 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤238 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) | 24 (245) |
Система запуску | електростартер |
Безпечний пуск | блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бочок системи охолодження | Є |
Об’єм паливного баку, л | 32,0 |
Паливний фільтр грубого очищення | з датчиком наявності води у відстійнику та пробкою для зливання відстою |
Паливний фільтр тонкого очищення | Є |
Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрична спіраль розжарювання |
Система змащення | комбінована, насосом та розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | Є |
Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л | 5,1 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | суха, 1-дискова, пелюсткова, нормально замкнутого типу |
Основна коробка передач | 3 швидкості |
Додаткові понижуючи коробки | 3 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | вперед-нейтраль-назад |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,62–42,7 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 2,56–41,6 |
Гальма | на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціалу заднього мосту | важелем |
Передній міст | ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами |
Рульове управління | гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління | двобічний симетричний, з захисними кожухами |
Рукоятка швидкого руління | Є |
Розмір передніх шин | 6.50-16 |
Розмір задніх шин | 11.2-24 |
Колісна база, мм | 1610 |
Колія передніх коліс, мм | 1170, 1370 |
Колія задніх коліс, мм | 1200, 1320, 1400 |
Кліренс, мм | 350 |
Агротехнічний просвіт, мм | 400 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,0 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) | 4×18 / – |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5. |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 12,0 / 3,2 |
Тип мастила в ГОРУ | ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 414 |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення мастила гідропідйомника | окремо в корпусі гідропідйомного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Передня навісна система | Немає |
Буксирувальний пристрій | знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | Є |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступеневе регулювання бічних розтяжок |
Тип робочої рідини гідросистеми | ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 6,5 |
Додаткове обладнання | Немає |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | Немає |
Додаткове обладнання кабіни | Немає |
Додаткові підніжки | з обох боків |
Сидіння водія | на амортизаторі, регульоване за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками |
Панель приладів | комбінована електронна, зі світловими індикаторами |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 80 |
Вимикач маси | під капотом, поруч з АКБ |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | змінного струму, 14, 750 |
Світлове обладнання | основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | Є |
Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація | металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками |
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Потужність | 35 к. с. |
Об'єм двигуна | 1909 куб. см |
Тип приводу коліс | Повний |
Колісна формула | 4×4 |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Колір | Синій |
Вага | 1480 кг |
Тип двигуна | Дизельний |
Блокування диференціалу | Так |
Наявність кабіни | Ні |
Тип підсилювача керма | Гідропідсилювач |
Кількість циліндрів | 3 |
Користувальницькі характеристики | |
Номінальне тягове зусилля, кН | 9,2 |
Гальма | на задніх колесах, дискові |
Номінальна витрата палива двигуна, г/кВт*год | ≤ 243 |
Об'єм двигуна, см3 | 2543.4 |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 650 |
Тип мастила в передньому мосту | Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне) |
Колія коліс, ммзадних | 1230 |
Габаритні розміри | 3550х1550х2445 |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Тип мастила в КПП і заднього мосту | Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне) |
Блокування заднього диференціалу | + |
Колія коліс, ммпередних | 1290 |
Номінальна витрата мастила в двигуні, г/кВт*год | 1,6 |
Мінімальний кліренс, мм | 370 |
Тип масла в двигуні | мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів |
Колісна база, мм | 1820 |
Роз'єм під причіп | + |
Об'єм картера двигуна, л | 6,0 |
Тип насосу гідравлічної системи | шестерний насос |
Дуга безпеки | - |
Діаметр циліндра / хід поршня, мм | 90 / 100 |
Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв | 2400 |
Об'єм системи охолодження двигуна, л | 14,0 |
Вал відбору потужності | задній, шлицевой |
Привід вентилятора системи охолодження | кліноременная передача |
Муфта зчеплення | суха, 2-дискова, постійно замкнутого типу |
Кількість гідравлічних виходів | 1 |
Об'єм картера КПП і заднього мосту, л | 25,0 |
Розмір шинпередних | 7,50-16 |
Число і розташування циліндрів | 4, вертикальне |
Об'єм картера переднього мосту, л | 5,0 |
Обсяг паливного бака, л | 36 |
Система запуску двигуна | електростартер |
Гідропідсилювач керма | + |
Компресор | - |
Швидкість руху, км/чвперед | 1,8-28,7 |
Сидіння з амортизатором | + |
Задні вантажі | + |
Розмір шинзадних | 11,2-28 |
Головна передача | пряма |
Лічильник мотогодин | + |