397 185 ₴
Сучасний повнопривідний універсальний трактор ДТЗ 5404 обладнаний потужним двигуном об'ємом 2545 см3; модернізованою коробкою передач з окремим реверсом, що забезпечує 8 швидкостей для руху вперед і 8 швидкостей для руху заднім ходом; посилену малошумну трансмісію; потужний навісний механізм; швидкознімний буксирувальний пристрій; гідравлічне кермове керування. Завдяки конструктивним особливостям, унікально просторому компонуванню робочого місця водія й ергономічному розміщенню органів керування, трактор забезпечує високий рівень комфорту роботи водія.
На трактор ДТЗ 5404 надається гарантійний термін експлуатації 3 роки.
Конструктивні особливості:
• Коробка передач 8+8
• Окремий важіль реверсу на кермовій колонці.
• Повітряний фільтр із високим забірником і циклоном.
• Спіраль накала для підігрівання повітря у вхідному колекторі.
• Зчеплення подвійної дії.
• Гідравлічне кермове керування з окремим бачком і гідравлічним насосом.
• Великий паливний бак під капотом.
• Магістраль повернення палива від форсунок.
• Розширювальний бачок у системі охолодження.
• Високий кліренс.
• Зручне розташування всіх важелів та інших органів керування.
• Просторе місце оператора.
• Зручні підніжки з обох боків.
• Посилений гідронавшний механізм із безступеневим регулюванням висоти нижніх тяг.
• Окремий гідронасос для навісної системи.
• Нижні тяги розсувні.
• Гідравлічна система обладнана оливним фільтром.
• Циліндр гідропідсилювача керма закритий захистом.
• Амортизатор для легкого та зручного підіймання капота.
• Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині.
• Кріплення дисків коліс на закладних болтах.
• Блокування диференціала заднього моста.
• Потужна оптика.
• Широкі педалі з великим ходом.
Комплектація:
• Комфортне регульоване сидіння з амортизатором.
• Електричний генератор 750 Вт.
• Плав'ячі електричні запобіжники автомобільного типу.
• Електронна панель приладів (обчисник мотогодин, покажчик тиску оливи, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчик напруги бортової мережі, аварійний заряд акумулятора тощо).
• Великі дзеркала заднього огляду на жорстких кронштейнах.
• Електрична розетка для причепа.
• Маятниковий зчіпний пристрій для причепа.
• Один гідровихід.
• Ручка швидкого рулення на кермі.
• Передні крила з бризковиками.
• Передні навісні вантажі 4х18 кг.
• Вантажів заднього колеса 4×45 кг.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ |
|
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) |
40 (29,4) |
Колісна формула |
4х4 |
Номінальне тягове зусилля, кН |
9,2 |
Кермове керування |
гідрооб'ємне |
Формула перемикання передач |
(4х2)+(4х2) |
Муфта зчеплення |
дводискова |
Кабіна |
з вентиляцією, опаленням і оглядом 360° |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм |
3600x1485x2400 |
Експлуатаційна маса, кг |
2311 |
РУХ |
|
Модель двигуна |
CF4B40T |
Тип двигуна |
дизельний, 4-тактний, з безпосереднім уприскуванням |
Число та розташування циліндрів |
4, вертикальне |
Об'єм циліндрів, cм3 |
2545 |
Турбонаддув |
– |
Номінальні оберти колінчастого вала, об/хв |
2400 |
Номінальна витрата палива, г/кВт·год |
≤ 250 |
Тиск впорскування палива, Мпа (кгс/см2) |
18,5 (189) |
Система запуску |
електростартер |
Безпечний пуск |
блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження |
рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бачок системи охолодження |
+ |
Об'єм паливного бака, л |
36 |
Паливний фільтр грубого очищення |
з датчиком наявності води в відстійнику та пробкою для зливу відстоя |
Паливний фільтр тонкого очищення |
+ |
Повітряний фільтр |
контактно-оливний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, олійна ванна, металева сітка |
Підігрівання повітря у впускному колекторі |
електрична спіраль накала |
Декомпресор |
– |
Система змащення |
комбінована, з насосом і розбризкуванням |
Оливний фільтр системи змащення |
+ |
Тип оливи в картері |
моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40 |
Об'єм оливи в картері, л |
6,0 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА |
|
Тип трансмісії |
механічна шестернева |
Муфта зчеплення |
суха, 2-дискова, постійно замкнутого типу |
Основна коробка передач |
4 швидкості |
Додаткові знижувальні коробки |
2 діапазони |
Окрема реверсна коробка |
вперед-нейтраль-назад |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год |
2,4-28,6 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год |
2,1-25,2 |
Гальма |
на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо |
блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування заднього диференціала |
важелем |
Передний мост |
провідний, вимикний, аркового типу з бічними редукторами |
Кермове керування |
гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим оливним баком |
Гідроциліндр кермового керування |
двосторонній симетричний, із захисними кожухами |
Ручка швидкого рулення |
+ |
Розмір передніх шин |
7.50-16 |
Розмір задніх шин |
11.2-28 |
Колісна база, мм |
1820 |
Коліщатко передніх коліс, мм |
1300 |
Коліщатко задніх коліс, мм |
1090, 1350 |
Кліренс, мм |
350 |
Агротехнічний просвіт, мм |
400 |
Мінімальний радіус повороту без гальм, м |
4,1 |
Мінімальний радіус повороту з гальмами, м |
2,85 |
Додаткові вантажі передні/задні, (шт. х кг) |
4х18 / 4х45 |
Тип оливи в картері трансмісії та переднього моста |
Трансмісійний ТАП-15, ТАД-17, Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 |
Об'єм оливи в картері трансмісії/ПВМ, л |
18,0 / 4,0 |
Тип олії в ГОРУ |
І-20А, МГ-46В, МГЕ-46В літом М-15В(С) взимку |
Об'єм оливного бака ГОРУ, л |
1,2 |
НАВІСНА СИСТЕМА |
|
Задня навісна система |
універсальна 3-точкова з гідропідіймачем |
Привод гідропідіймача |
вбудований гідроциліндр, окремий шестерний гідронасос, змінний оливний фільтр |
Максимальна вантажність навісного механізму, кг |
650 |
Керування гідропідіймачем |
гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення оливи гідропідіймача |
окремо в порожнині гідропідіймального механізму |
Гідравлічні виходи для під'єднання навісного обладнання |
1 (напір/слив) зі швидкорозривною муфтою, керування від основного гідророзподільника |
Передня навісна система |
– |
Буксувальний пристрій |
Знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал отбора мощности (ВОМ) |
задній, поздовжній, 6 шліців, Ø 35 |
Обороты вала отбора мощности (ВОМ), об/мин |
540 / 1000 |
Можливість одночасного під'єднання ВОМ і буксирування |
+ |
Конструкція бічних розтяжок і розкосів |
жорсткі з нарізним регулюванням довжини, додаткове ступеневе регулювання бічних розтяжок |
Тип робочої рідини гідросистеми |
І-20А, МГ-46В, МГЕ-46В літом М-15В(С) взимку |
Об'єм оливного бака гідросистеми, л |
6,5 |
Додаткове обладнання |
– |
Ергономіка, електрообладнання |
|
|
|
Додаткові підніжки |
з обох боків |
Сидіння водія |
на амортизаторі, регулюється за висотою та відстанню до керма |
Панель приладів |
комбінована електронна зі світловими індикаторами |
Напруга та ємність акумуляторної батареї, В/А·год |
12 / 80 |
Вимикач маси |
під капотом, поруч з АКБ |
Генератор — тип, напруга (В), потужність (Вт) |
змінного струму, 14, 750 |
Світлове електрообладнання |
основні передні фари, додаткові передні фари, задні фари, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів, повторювачі поворотів на стійках кабіни |
Електророзетка для приєднання причепа |
+ |
Інше електрообладнання |
звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація |
металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідіймачем |
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Потужність | 40 к. с. |
Об'єм двигуна | 2545 куб. см |
Тип приводу коліс | Повний |
Колісна формула | 4×4 |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Колір | Синій |
Наявність кабіни | Ні |
Тип підсилювача керма | Гідропідсилювач |
Кількість передач | 8 вперед/8 тому |
Кількість циліндрів | 4 |