ДВИГУН |
|
Модель двигуна |
ДД195ВЕ |
Тип палива |
Дизель |
Потужність двигуна, к.с. |
8,9/12,0 |
Робочий об'єм двигуна, см³ |
631 |
Номінальні обороти, об/хв |
2200 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год |
255 |
Ємність паливного бака, л. |
9,0 |
Система запуску двигуна |
Електричний / ручний стартер |
Повітряний фільтр |
Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном |
Тип, ємність АКБ А∙год |
45 |
Обсяг картера двигуна, л |
2 |
Тип масла в картері двигуна |
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня масла |
- |
Система охолодження двигуна |
Рідинне охолодження |
Обсяг системи охолодження, л |
2,3 |
Тип охолоджуючої рідини |
Вода (дистильована) |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА |
|
Тип приводу трансмісії |
Ремінний |
Тип зчеплення |
Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу |
Тип приводних ременів |
- |
Струмок для підключення активного навішування |
Є |
Тип коробки передач |
Шестерна |
Кількість передач |
6/2 |
Спосіб включення заднього ходу |
Важелем |
Привід фрези |
Шестерно-ланцюговий |
Вал відбору потужності |
Бічний, під шпонку Ø17,5 |
Обсяг масла в картері трансмісії, л |
5,0 |
Тип масла в картері трансмісії |
ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG |
Транспортні колеса |
6.00-12 |
Колія коліс, мм |
650-845 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год |
3,2-25,9 / 2,6-6,7 |
Тип і регулятор керма |
- |
РОБОЧІ ОРГАНИ |
|
Тип причіпного пристрою |
Мотоблочного типу |
Спосіб установки грунтофрези |
Окремо через перехідний редуктор |
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв |
400 |
Кількість секцій грунтофрези, шт |
12 |
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези |
22 |
Ширина захвату грунтофрези, мм |
1100 |
Діаметр ротора грунтофрези, мм |
400 |
Глибина культивації, мм |
190 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ |
|
Електрообладнання |
Електрогенератор, 12 В |
Вимірювальні прилади |
Амперметр |
Інше обладнання |
Передня фара, 55 Вт |
ЗІП |
В комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ |
|
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм |
2250×1060×1000 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг |
282 / 353 |
ДВИГУН
- Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей.
- 5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи.
- Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається.
- Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла.
- Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
- Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби.
- Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
- Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока.
- Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром.
ТРАНСМІСІЯ
- Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі.
- Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання.
- Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
- Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач.
- Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби.
РАМА
- Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
- Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві.
- Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
- Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
- Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
- Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
- Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби.
- Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.
ЕРГОНОМІКА
- Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд.
- Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкції.
- Вольтамперметр (у моделей з електростартером) - дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора і роботу електрообладнання.
- Пружини на важелях керма - виключають вібрацію і розбовтування з'єднань при роботі.
- Цільний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується під час активного використання, як зварений важіль.
|