284 913 ₴
280 723 ₴
Час доставки 1-2 дні.
Найбільший вибір навісного обладнання.
Конструктивні особливості:
Комплектація:
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 24 (17,6) |
Колісна формула | 4×4 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 5,8 |
Рульове управління | гідрооб’ємне |
Формула перемикання передач | (4+1)×2×2 |
Муфта зчеплення | 2-ходова, суха |
Кабіна | – |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3180×1440×1900 |
Експлуатаційна маса, кг | 1330 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | KM385BT |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
Об'єм двигуна, cм3 | 1532 |
Турбонадув | – |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2350 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤275 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 18,5-19,0 (185-190) |
Система запуску | електростартер |
Безпечний пуск | блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бочок системи охолодження | + |
Об’єм паливного баку, л | 18 |
Паливний фільтр грубого очищення | прозорий відстійник |
Паливний фільтр тонкого очищення | СХ0706 |
Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрофакельна свічка |
Декомпресор | – |
Система змащення | комбінована, насосом і розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | + |
Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л | 6,5 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | суха, 2-ходова, постійно замкнутого типу |
Основна коробка передач | 4 швидкості |
Додаткові понижуючи коробки | 2×2 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | – |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 1,73–26,4 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 2,28–11,02 |
Гальма | на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціалу заднього мосту | важелем |
Передній міст | ведучий, з можливістю вимикання |
Рульове керування | гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління | двосторонній симетричний |
Рукоятка швидкого руління | + |
Розмір передніх шин | 6.00-16 |
Розмір задніх шин | 9.50-24 |
Колісна база, мм | 1720 |
Колія передніх коліс, мм | 1220; 1290; 1300; 1380 |
Колія задніх коліс, мм | 1000; 1080; 1140; 1180; 1220; 1260; 1320; 1400 |
Кліренс, мм | 350 |
Агротехнічний просвіт, мм | 370 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 4,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,8 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | 4×12 / – |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 14,0 / 5,0 |
Тип мастила в ГОРУ | ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 2,0 |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 420 |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення мастила гідропідйомника | окремо в порожнині гідропідйомного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Передня навісна система | – |
Буксирувальний пристрій | знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540 / 1000 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки — плавно за різьбою |
Тип робочої рідини гідросистеми | ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 8,0 |
Додаткове обладнання | – |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | – |
Додаткове обладнання кабіни | – |
Додаткові підніжки | з лівого боку |
Сидіння водія | на амортизаторі, регулюється за відстанню до керма |
Панель приладів | комбінована панель приладів |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 80 |
Вимикач маси | на рамці акумулятора під капотом |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | змінного струму, 14, 350 |
Світлове обладнання | ближнє, дальнє світло, задня фара, задні ліхтарі, передні й задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | + |
Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація | металеві передні крила, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомником |
Інше обладнання | – |
Основні | |
---|---|
Виробник | Jinma |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Потужність | 24 к. с. |
Об'єм двигуна | 1532 куб. см |
Об'єм бака | 18 л |
Тип приводу коліс | Повний |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Вага | 1330 кг |
Тип двигуна | Дизельний |
Блокування диференціалу | Так |
Наявність кабіни | Ні |
Тип підсилювача керма | Гідропідсилювач |
Кількість циліндрів | 3 |
Користувальницькі характеристики | |
Пуск двигуна | електростартер з безпечним пуском |
Тип паливного насосу | плунжерний, рядний |
Номінальне тягове зусилля, кН | 6,6 |
Об'єм корпусу підйомника, л | 9,0 |
Гальмівний механізм | барабанного типу |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 420 |
Колія коліс, ммзадних | 1050-1310 |
Гідропідсилювач керма- | - |
Теоретична швидкість руху, км/чназад | 2,28-11,02 |
Теоретична швидкість руху, км/чвперед | 1,75-26,4 |
Блокування заднього диференціалу | + |
Колія коліс, ммпередних | 1080-1280 |
Діаметр циліндра/хід поршня | 85х90 |
Номінальна витрата мастила в двигуні, г/кВт*год | 2,04 |
Мінімальний кліренс, мм | 295 |
Объєм паливного бака, л | 18,0 |
Тип масла в двигуні | мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів |
Об'єм двигуна, см3 | 1532 |
Конструкційна маса, кг | 1300 |
Колісна база, мм | 1645 |
Розмір шинзадних | 9.5-24 |
Розмір шинпередних | 6.00-16 |
Об'єм картера двигуна, л | 6,6 |
Тип насосу гідравлічної системи | шестерний насос |
Тип ходової трактора | Колісні |
Теоретична швидкість руху, км/чназад | 2,28-11,02 |
Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв | 2350 |
Об'єм системи охолодження двигуна, л | 10,0 |
Теоретична швидкість руху, км/чвперед | 1,75-26,4 |
Привід вентилятора системи охолодження | кліноременная передача |
Тип мастила в КПП, задньому мосту | трансмісійне |
Об'єм картера КПП і заднього мосту, л | 14,0 |
Розмір шинпередних | 6.00-16 |
Колісна формула- | 4х4 |
Об'єм картера переднього мосту, л | 6,0 |
Тип мастила в передньому мосту | трансмісійне |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | 248 |
Розмір шинзадних | 9.5-24 |
Зчеплення | сухе, дводискове |
Галузі застосування трактора | Сільськогосподарські |