46 033 ₴
ДОСТУПНІ ЦВЕТА - червоний, синій, чорний, зелений
SPARK SP200R-25B - Одна з головних моделей у лінійці універсальних легких дорожніх мотоциклів SPARK.
У відновленій версії цей мотоцикл отримав цілий ряд корисних конструктивних вдосконалень, а також покращений дизайн. Переглянути комплектацію і обвіска, як сказано, все, що потрібно, і нічого зайвого.
Але в цілому він так і залишився солідним 200-кубовим класичним двомісником « на кожен день», який однаково впевнено почувається як на міському асфальті, так і на ґрунтовій дорозі. Він все ще надійний, витривалий, економний і, що дуже важливе в наш час, цілком доступний за ціною.
Нова версія SPARK SP200R-25B пропонується у шести варіантах кольорів:
Чорний, червоний, синій, голубий, зелений, білий, оранжевий.
Спортивний образ
Вишуканий лаконічний дизайн бензобака в поєднанні з піднятою і злегка змінною вперед лінії пасажирського сидіння надає мотоциклу явну подібність до його спортивних груп вищого класу.
Це відчуття посилюється обтіканим вітровим щитком з фарою трапецеїдальних форм, профілюваними боковими накладками головки циліндра, « голковим" щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом. Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічної форми, вбудований у стінку сидіння.
Варто зазначити, що пасажирське сидіння у SPARK SP200R-25B повноцінне, не вкорочене, а маленький задній багажник зручно використовувати як пасажирські ручки.
Повна вантажопідйомність мотоцикла становить 150 кілограмів (при власною масою 117) кг), що впритул наближає його до автомобілів середнього дорожнього класу. Ну і, звичайно, подовжене заднє крило чудово захищає від багна і сам мотоцикл, і пасажира.
Функціональна оптика
У SPARK SP200R-25B Передні і задні знаки поворотів встановлені на еластичних держаках і абсолютно травмовані. До того ж вони однакові, а значить - взаємозамінні.
Передня фара оснащена стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням ниток « палій/дальній», а також окремою лампою для підсвічування.
Скло фари повністю прозоре, і розсіювання відбувається за рахунок багатосегментного відбивача. Таке рішення дало змогу зберегти об’єктивний профіль, не втративши яскравість світлового потоку.
Панель приладів: максимальна інформативність
За щитком індикатора SPARK SP200R-25B ховається нова електронно-механічна панель приладів. За дизайном та інформативністю вона швидше автомобільна, ніж мотоциклєтна. По боках розташовані великі, стрілочні спідометр і тахометр, що чудово читаються в будь-якій ситуації.
На спідометрі, як і належить, два лічильники пробігу — загального і щоденного. Посередині панелі - блок світлодіодних індикаторів: нейтраль, включена передача КПП, вказівник палива, вказівник заряду АКБ, дальнє світло, поворотники.
Крім того, ця панель має три дуже корисні доповнення: стандартний USB-роз'єм для зарядів мобільних гаджетів, цифровий годинник і індикатор реєстрації на мобільному телефоні (« на ходу»).
Ергономіка
Говорячи про ергономіку SPARK SP200R-25B, варто відзначити три моменти.
По-перше, і пасажирські, і транспортні підніжки з обох сторін зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекочувати мотоцикл вручну.
По-друге, дзеркала заднього виду закріплені на кронштейнах з підвищеною жорсткостю для зниження вібрації. Нова ергономічна форма дзеркала дає добрий огляд ззаду і не перешкоджає дивитися вперед на дорогу.
По-третє, глушник закритий спеціальною накладкою, головною функцією якої зовсім не декоративна: вона захищає ногу пасажира від можливого опіка.
Двигун і трансмісія
Двигун SPARK SP200R-25B - чудово зарекомендував себе 200-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML. Він розвиває потужність 13,2 л.с. (9,75 кВт) при 7500 об/мін.
Максимальний крутий момент - 7,0 Нм при 5000 об/мін. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повною завантажкою на крейсерської швидкості 85 км/ч, а іноді і швидше. Запалювання електронне, CDI. Охолодження — це повітряне, традиційне для цього класу техніки. Не етилований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторної олії ❑ напівсинтетичний моторний клас SG, SF або вищий для 4-тактних мотоциклетних двигунів.
Трансмісія і ходова частина мають класичну схему: ланцюговий пристрій з лівим розташуванням зірочок, задня підвіска ho маятникова, на двох амортизаторів, передня підвіска — перевернутий тип.
Коробка передач п’ятишвидкісної, послідовної, нейтраль між першою та другою передачами. Номер включеної передачі висвітлюється на панелі приладів. Зціплення механічне, багатодискове. Передній гальма дисковий гідравлічний, задній — барабанний, механічний.
Нові регулюємі газо-масляні амортизатори для заднього колеса з витовою пружиною змінного кроку і ресивером забезпечують плавний хід і відмінну контрольність під час будь-якого завантаження. П'ятиспицеві колеса - легкі і міцні одночасно, - Покращують динаміку розгону.
Розхід палива і сервіс
Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 14-литового паливного бака цілком достатньо, щоб при середньому, витрачаєте 3 літра на 100 км, проїхати 460 км, не турбуючись про пошук автозаправки. Але на всяк випадок, аварійний запас є - достатньо переключити паливний кран у потрібну позицію.
Технічне обслуговування мотоцикла відносно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може виконуватися в мотомайстерні або самостійно в гаражі. Це означає, що SPARK SP200R-25B неприхотлива і надійна « робоча конячка», але це дуже зручний, жвава, маневрована і чудовий дизайн.
|
Основні атрибути | |
---|---|
Вага | 115 кг |
Виробник | Spark |
Кількість циліндрів | 1 |
Країна виробник | Китай |
Об'єм двигуна | 197 куб. см |
Потужність двигуна | 13.2 к. с. |
Витрата палива | 2.8 |
Тип | Мотоцикл |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Клас | Новий |
Об'єм паливного бака | 10 л |
Максимальна швидкість | 110 км/год |
Колір | Різні кольори |
Стан | Новий |
Клас мотоцикла | Класик |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Spark |
Модель | 200R-25B |
Колесо заднє | 3,00/18 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Колесо переднє | 2,75/18 |