32 203 ₴
31 373 ₴
З МБ40-1С/G-2F працювати просто. Головна перевага цього мотоблока − значно менше навантаження на руки оператора, якщо порівнювати з іншими моделями середнього рівня потужності. З ним легко і комфортно може працювати людина, яка не має хорошої фізичної підготовки.
Зниження навантаження відбувається завдяки компоновці, характерній для набагато потужніших професійних машин, а саме − роторна ґрунтофреза винесена назад і приводиться в дію через окремий ланцюговий редуктор.
У свою чергу, поступальний рух усього агрегату вперед або назад здійснюється завдяки ведучим колесам із шевронним протектором «ялинка» розміром 4.00-8.
Така конструкція мотоблока має численні переваги і працювати з ним набагато легше, зручніше та ефективніше.
Коробка перемикання передач. Вдосконалена КПП з 2 передачами вперед і 1 назад – дозволить виконати будь-які задачі з культивації та обробки ґрунту. Наявність нейтралі – мотоблок можна перекотити без увімкненого двигуна.
Важіль фрези має 3 положення – напрямок обертання вперед/вимкнено/напрямок обертання назад.
Потужність бензинового двигуна − 7 к.с. Цього цілком достатньо для культивації більшості типів ґрунтів, за винятком кам’янистих.
Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур’яни, вони без проблем перемелюються роторною ґрунтофрезою, що обертається з високою швидкістю до 565 об/хв.
Головне − вчасно чистити ножі фрези. Для зручності очищення фрези задня частина захисного крила зроблена відкидною.
Кермо регульоване за висотою і напрямком.
Сумісність із навісним обладнанням. Ще одна відчутна перевага мотоблока МБ-40-1С/G-2F перед звичайними культиваторами − можливість роботи з іншими навісними інструментами. Можна (через спеціальне перехідне зчеплення) встановити підгортальник, плуг або плоскоріз. Завдяки тому, що можна вимкнути ґрунтофрезу – це буде робити доволі зручно.
До речі, якщо ґрунт пухкий, можна встановити металеві ґрунтозачепи замість пневматичних коліс − для кращого зчеплення. Таким чином, зупинивши свій вибір на мотоблоці МБ-40-1С/G-2F, ви отримуєте надійного і універсального помічника в будь-якому господарстві.
ДВИГУН | |
Модель двигуна | 170F |
Тип палива | Бензин |
Потужність двигуна, к.с. | 7,0 |
Робочий об'єм двигуна, см³ | 212 |
Номінальні обороти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | ≤374 |
Ємність паливного бака, л. | 3,6 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Двоступеневий (з масляною ванною) |
Тип, ємність АКБ А∙год | Немає |
Обсяг картера двигуна, л | 0,6 |
Тип масла в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня масла | Є |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Обсяг системи охолодження, л | Немає |
Тип охолоджуючої рідини | Немає |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА | |
Тип приводу трансмісії | Прямий |
Тип зчеплення | nter">Нормально розімкнуте багатодискове |
Тип приводних ременів | Немає |
Струмок для підключення активного навішування | Немає |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
Кількість передач | 2/1 + нейтраль |
Спосіб включення заднього ходу | Окрема передача |
Привід фрези | Ланцюговий |
Вал відбору потужності | Немає |
Обсяг масла в картері трансмісії, л | 2,5 |
Тип масла в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL- |
Транспортні колеса | 4.00-8 |
Колія коліс, мм | 405 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 2,5; 6,5/2,2 |
Тип і регулятор керма | Швидке регулювання за висотою і напрямком |
РОБОЧІ ОРГАНИ | |
Тип причіпного пристрою | Немає |
Спосіб установки грунтофрези | Окремо від транспортувальних коліс (активна фреза) |
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв | 275; 565/305 |
Кількість секцій грунтофрези, шт | 6=(1+2)+(2+1) |
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези | 5,5 мм х 235 мм / 24 од. |
Ширина захвату грунтофрези, мм | 500, 650 |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 350 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ | |
Електрообладнання | Немає |
Вимірювальні прилади | Немає |
Інше обладнання | Немає |
ЗІП | У комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм | 1700х700х950 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 95/95 |
097-559-27-27 - відділ продажів
099-412-09-10 - відділ продажів
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Марка двигуна | 170F |
Мінімальна ширина обробки | 50 см |
Максимальна ширина обробки | 65 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 2 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Ні |
В комплекте оборудования | Колеса пневматичні, Фрези |
Швидкість обертання фрез | 275 об/хв |
Гарантійний термін | 24 міс |
Діаметр коліс | 8 дюйм |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Вага | 95 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Потужність кВт | 5,2(7,0) |
Об'єм двигуна, см3 | 212 |
Робочі обороти | 3000 про../хв. |
Колеса | 13Х5.00-6 |
Привід | прямий |
Розміри | 1700х700х950 |
КПП | 2/1 + нейтраль |
Гарантія | 24 місяці |
Витрата палива | 0,374 л/кВт*час |
Діаметр фрез, мм | 350 |