91 138 ₴
89 886 ₴
КОЛЬОРИ В НАЯВНОСТІ:
ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ | |
Тип мотоцикла | Tur Enduro |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 249 |
Максимальна швидкість, км/год | 110 |
Кількість місць | Двомісний |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Об'єм паливного бака, л. | 16 |
Номінальна витрата палива, л/100 км | 2,9 |
Висота по сидінню водія, мм | 760 |
Колісна база, мм | 1340 |
Конструкційна маса, кг | 150 |
*ЕРГОНОМІКА | |
Приладова панель | Електронна. На дисплеї відображаються світлові індикатори, показання тахометра, спідометра, одометра, а також номер увімкненої передачі, кількість палива в баку та годинник |
Передня оптика | Світлодіодна фара, світлодіодні динамічні покажчики повороту (жовтий/помаранчевий) на гнучких кріпленнях |
Задня оптика | Світлодіодна фара, світлодіодні динамічні покажчики повороту (жовтий/помаранчевий) на гнучких кріпленнях |
Протиугінна сигналізація | Є |
Сидіння | Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини |
Блокування повороту керма | Замок на стійці керма |
Блокування замка запалювання | Є |
Задній багажник | Є |
Кофр для мотошолома | Немає |
Комплект інструменту (зип) | Стандартний |
Захистна накладка на глушнику | Є |
Дуги безпеки | Є |
Захист ніг пасажира | Немає |
Підніжки водія | Відкидні алюмінієві |
Підніжки пасажира | Відкидні алюмінієві |
Додатково | Додаткові лампи світлодіодного освітлення на захисних дугах |
*ДВИГУН | |
Модель двигуна | Dayun DY172FMM |
Номінальна потужність, кВт (к.с.) | 15 / 20 |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, із розташуванням клапанів у головці блока циліндрів |
Тип палива | Бензин із октановим числом не нижче 92 |
Тип охолодження | Масляне охолодження |
Діаметр циліндра, хід поршня, мм | 75*61,2 |
Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв | 8000 |
Кількість і розташування клапанів | 2, в головці блока циліндрів |
Розташування розподільного вала | Верхнє |
Балансувальний вал | Є |
Система подачі палива | Самоплив |
Паливні фільтри | Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі |
Повітряний фільтр | Багаторазовий поролоновий (паперовий) |
Масляний фільтр | Змінний паперовий |
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л | 1,2 |
Тип моторного мастила | Напівсинтетична клас SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Коробка передач | Механічна, 6-швидкісна секвентальна (міжнародна) |
Зчеплення | Механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Тип стартера | Електростартер |
Запалювання | Електронне, CDI |
Привід заднього колеса | Ланцюгова передача |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) | 12 / 0,17 |
АКБ тип, ємність, А*год | Гелевий сухозаряджений акумулятор, 7 А•год |
*ШАСІ | |
Рама | Металевий каркас |
Диск переднього колеса | Легкосплавний литий 5-спицевий |
Диск заднього колеса | Легкосплавний литий 5-спицевий |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка, перевернута |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з моноамортизатором |
Амортизатори передні | Пружинно-масляні |
Амортизатори задні | Пружинно-масляні |
Тип переднього гальма | Дискове гідравлічне |
Тип заднього гальма | Дискове гідравлічне |
Гальмівна рідина | DOT-4 |
Розмір шин: передня/задня | 110/80-17 / 130/70-17 |
Тип протектора, передній/задній | Дорожній високопрофільний асфальт |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 2095x770x1105 |
➢ Надійний двигун 172FMМ об'ємом 249 куб. см, який забезпечує оптимальний
баланс між потужністю та економічністю. Двигун працює в парі з 6-ступінчатою
коробкою передач.
➢ Карбюратор PZ30 гарантує легкий запуск та стабільну роботу двигуна.
➢ Система масляного охолодження з радіатором підтримує оптимальну
температуру двигуна навіть під час інтенсивної експлуатації. Це дозволяє долати
великі відстані без перегріву та забезпечує довгий термін служби двигуна.
➢ Система масляного охолодження з радіатором підтримує оптимальну
температуру двигуна навіть під час інтенсивної експлуатації. Це дозволяє долати
великі відстані без перегріву та забезпечує довгий термін служби двигуна.
➢ Мотоцикл оснащений потужною LED-оптикою з лінзованою фарою та денними
ходовими вогнями, що забезпечує неперевершену видимість у будь-який час доби.
Додаткові LED-фари значно покращують освітлення дороги в нічний час. LED-
покажчики поворотів на гнучких кріпленнях забезпечують яскраве та чітке
сигналізування та мають підвищену стійкість до вібрацій та механічних
пошкоджень.
➢ Мотоцикл оснащений додатковими світлодіодними лампами, які покращують
Вашу видимість на дорозі в темний час доби.
➢ Кольорова цифрова панель приладів надає всю необхідну інформацію в зручному
та зрозумілому форматі. Яскравий дисплей легко читається в будь-яких умовах
освітлення.
➢ Вбудований USB-зарядний пристрій дозволяє підтримувати заряд смартфона,
навігатора чи інших електронних пристроїв під час поїздки. Це особливо корисно
для довгих подорожей, коли доступ до зарядки обмежений.
➢ Вітрове скло забезпечує додатковий комфорт під час їзди, захищаючи від вітру,
комах та дрібного сміття. Це особливо важливо для довгих поїздок по трасах.
➢ Оснащений комплексною захисною рамою, яка забезпечує подвійний захист:
оберігає ноги мотоцикліста від травм та захищає двигун при можливому падінні.
Цей елемент особливо важливий для активної їзди та подорожей по складній
місцевості.
➢ Протиугінний пристрій надає додатковий рівень захисту вашого мотоцикла,
забезпечуючи спокій під час паркування в громадських місцях.
➢ LED-покажчики поворотів на гнучких кріпленнях не тільки забезпечують
яскраве та чітке сигналізування, але й мають підвищену стійкість до вібрацій та
механічних пошкоджень.
➢ Мотоцикл обладнаний практичним багажником, до якого можна легко встановити
кофр для перевезення особистих речей, що робить SP250T–5 ідеальним вибором для
туристичних поїздок та щоденного використання.
➢ Двохярусне сидіння з текстурою забезпечує максимальний комфорт як для водія, так і
для пасажира під час тривалих поїздок. Ергономічний дизайн та якісні матеріали
гарантують зручну посадку після багатьох годин у дорозі.
➢ Мотоцикл оснащений перевернутою вилкою, яка забезпечує значно кращу керованість
порівняно з традиційними підвісками. Підвищує жорсткість конструкції та покращує
відгук на керування, особливо під час активної їзди та маневрування.
Мотоцикл оснащений високоякісною резиною, передня шина 110/80-17 та задня
130/70-17, спеціально розробленою для універсального використання. Шини
забезпечують відмінне зчеплення як з асфальтовим покриттям, так і в умовах
бездоріжжя. Кругла форма профілю гарантує стабільне зчеплення на поворотах та
впевнене керування в будь-яких дорожніх умовах, що особливо важливо для безпечної
їзди на різних типах покриття.
➢ Мотоцикл обладнаний дисковими гальмами як спереду, так і ззаду, що забезпечує
впевнене та контрольоване гальмування в будь-яких умовах. Така гальмівна система
гарантує короткий гальмівний шлях та максимальну безпеку на дорозі.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Spark |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 16 л |
Витрата палива | 2.9 |
Колір | Різні кольори |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 110 км/год |
Вага | 150 кг |
Охолодження двигуна | Масляне |
Потужність двигуна | 20 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Стан | Новий |
Розташування циліндрів | Послідовне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2095 мм |
Ширина | 770 мм |
Висота | 1105 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Spark |
Модель | SP250T-5 |
Колесо заднє | 130/70-17 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Колесо переднє | 110/80-17 |